Castrol Magnatec Hybrid

Zpět na výpis
Novinky a zajímavosti
5. 6. 2024

Nový Castrol MAGNATEC HYBRID s technologií DUALOCK je navržen tak, aby odolával obtížným pracovním podmínkám dnešních hybridních motorů, a poskytuje o 50 % lepší ochranu před opotřebením motoru.

CASTROL MAGNATEC HYBRID: Nepřetžitá ochrana hybridních motorů od každého nastartování (1)

V hybridním pohonu pracuje motor přerušovaně a při nízkých rychlostech přepíná na elektrický pohon, aby se vozidlo mohlo pohybovat, což s sebou přináší obtížné pracovní podmínky:

AŽ O 40 °C NIŽŠÍ TEPLOTA NEŽ V NEHYBRIDNÍM VOZIDLE (2)

V typickém městském provozu může být motor používán pouze krátkou dobu před opětovným přepnutím na elektrický pohon, takže často pracuje při teplotě až o 40 °C nižší, než je žádoucí.

10× VÍCE STARTŮ MOTORU

Některé hybridní motory se během svého života zastaví, přepnou na elektrický pohon a znovu nastartují až 500 000krát(3)  – to je 10krát více než u nehybridních motorů.

VĚTŠÍ ZNEČIŠTĚNÍ

To rovněž vytváří větší znečištění, protože bez dodatečného tepla ze spalovacího motoru se voda a další nečistoty neodpařují.

HYSPEC – NOVÝ HYBRIDNÍ STANDARD

Náš olej se posuzuje oproti specifikacím HYSPEC, novému standardu společnosti Castrol pro výkonnost hybridních pohonů(4). Standard HYSPEC byl vytvořen na základě dvou miliard datových položek, reálných silničních testů a poznatků od zástupců motoristického sportu a partnerských výrobců OEM shromážděných během 25 let testování a výzkumu.

V hybridním pohonu pracuje motor přerušovaně a při nízkých rychlostech přepíná na elektrický pohon, aby se vozidlo mohlo pohybovat, což s sebou přináší obtížné pracovní podmínky:

  1. O 50 % lepší ochrana před nízkými teplotami* a opotřebením motoru při opětovném startování**.
    * Testováno na základě limitu pro opotřebení podle specifikací Sequence IVA API SN.
    ** Testováno na základě limitů pro opotřebení podle specifikací CEC OM646LA ACEA. 
  2. Na základě porovnání provozních podmínek plug-in hybridního pohonu a pohonu se spalovacím motorem během testovacího cyklu podle průmyslové normy. 
  3. Na základě testování částečně hybridních vozů společností Castrol, což představuje odhadem 45 % celosvětového vozového parku hybridních vozů z roku 2022.
  4. Napříč důležitými oblastmi znečišťujících látek, přerušovaného chodu motoru a systémové účinnosti.
Zpět na výpis
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení