Zpět na výpis

Obchodní referent/ka Autoopravárenství

Do našeho týmu produktového managementu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Obchodní referent. Vaším úkolem bude optimalizovat skladové zásoby tak, aby byly obchodní aktivity společnosti plynulé a bezproblémové. Měli byste si rozumět s čísly, Excelem a domluvit se anglicky alespoň na středně pokročilé úrovni. Denním chlebem obchodního referenta je komunikace se zahraničními i tuzemskými dodavateli.

Náplň práce

  • Příprava a zpracování podkladů pro nákupní objednávky, jejich plánování a pravidelná konzultace s produktovými manažery;
  • Realizace nákupních objednávek u zahraničních i tuzemských dodavatelů;
  • Kontrola skladových zásob a prodejních objednávek v interním systému Navision, jejich optimalizace;
  • Kontrola a řešení odchylek nejen u dodacích termínů a informování týmu;
  • Evidence dodávek od dodavatelů, případně nedodávek, chybně dodaného zboží nebo poškozeného zboží a s tím spojený proces reklamace;
  • Vyřizování dobropisů a faktur ve spolupráci s účetním oddělením a zákaznickým servisem;

Očekáváme

  • minimálně SŠ/VŠ vzdělání;
  • pečlivost, zodpovědný přístup a spolehlivost jsou nutností;
  • proaktivní přístup, schopnost organizace práce a analytické myšlení;
  • flexibilitu i samostatnost, ale také schopnost týmové práce;
  • hledáme kolegu, který má smysl pro detail a zároveň dokáže hledět na věci z ptačí perspektivy, myšlení out of the box mu není cizí;
  • pokročilá znalost MS Excel (funkce, kontingenční tabulky), znalost MS Dynamics Navision výhodou, ale rádi vás zaučíme;
  • komunikativní znalost anglického jazyka na min. úrovni B1 – komunikace se zahraničními dodavateli.

Nabízíme

  • spolupráci na HPP;
  • zázemí silné a stabilní společnosti působící 30 let na trhu a skvělý přátelský kolektiv;
  • možnost uplatnit předchozí zkušenosti a vlastní nápady;
  • fixní mzda dohodou + motivační složka;
  • notebook a mobilní telefon (iPhone);
  • příspěvek na stravování, pitný režim a káva na pracovišti;
  • systém kafeterie e-Benefity;
  • po 1 odpracovaném roce 13. plat;
  • 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days;
  • možnost svozu minibusem na/z letiště;
  • vzdělávací programy a výuka jazyků;
  • slevy na firemní produkty;
  • teambuildingy a jiné zaměstnanecké akce, moderní a přátelské prostředí – open space u nás nečekejte, každý tým má svoji kancelář.
Zpět na výpis

Padli jsme vám do noty?

Pošlete nám svůj aktuální životopis, rádi se s vámi setkáme osobně. Můžete se spolehnout, že se vám ozveme.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení