Zpět na výpis
Zpět na výpis
Obchodní referent/ka Autoopravárenství
Do našeho týmu produktového managementu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Obchodní referent. Vaším úkolem bude optimalizovat skladové zásoby tak, aby byly obchodní aktivity společnosti plynulé a bezproblémové. Měli byste si rozumět s čísly, Excelem a domluvit se anglicky alespoň na středně pokročilé úrovni. Denním chlebem obchodního referenta je komunikace se zahraničními i tuzemskými dodavateli.
Náplň práce
- Příprava a zpracování podkladů pro nákupní objednávky, jejich plánování a pravidelná konzultace s produktovými manažery;
- Realizace nákupních objednávek u zahraničních i tuzemských dodavatelů;
- Kontrola skladových zásob a prodejních objednávek v interním systému Navision, jejich optimalizace;
- Kontrola a řešení odchylek nejen u dodacích termínů a informování týmu;
- Evidence dodávek od dodavatelů, případně nedodávek, chybně dodaného zboží nebo poškozeného zboží a s tím spojený proces reklamace;
- Vyřizování dobropisů a faktur ve spolupráci s účetním oddělením a zákaznickým servisem;
Očekáváme
- minimálně SŠ/VŠ vzdělání;
- pečlivost, zodpovědný přístup a spolehlivost jsou nutností;
- proaktivní přístup, schopnost organizace práce a analytické myšlení;
- flexibilitu i samostatnost, ale také schopnost týmové práce;
- hledáme kolegu, který má smysl pro detail a zároveň dokáže hledět na věci z ptačí perspektivy, myšlení out of the box mu není cizí;
- pokročilá znalost MS Excel (funkce, kontingenční tabulky), znalost MS Dynamics Navision výhodou, ale rádi vás zaučíme;
- komunikativní znalost anglického jazyka na min. úrovni B1 – komunikace se zahraničními dodavateli.
Nabízíme
- spolupráci na HPP;
- zázemí silné a stabilní společnosti působící 30 let na trhu a skvělý přátelský kolektiv;
- možnost uplatnit předchozí zkušenosti a vlastní nápady;
- fixní mzda dohodou + motivační složka;
- notebook a mobilní telefon (iPhone);
- příspěvek na stravování, pitný režim a káva na pracovišti;
- systém kafeterie e-Benefity;
- po 1 odpracovaném roce 13. plat;
- 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days;
- možnost svozu minibusem na/z letiště;
- vzdělávací programy a výuka jazyků;
- slevy na firemní produkty;
- teambuildingy a jiné zaměstnanecké akce, moderní a přátelské prostředí – open space u nás nečekejte, každý tým má svoji kancelář.
Padli jsme vám do noty?
Pošlete nám svůj aktuální životopis, rádi se s vámi setkáme osobně. Můžete se spolehnout, že se vám ozveme.