Nový Servind kalendář pro rok 2025, aneb Nahoře bez

Zpět na výpis
Novinky a zajímavosti
16. 1. 2025

Stejně jako v předchozích letech, tak i v tom letošním, poputuje k obchodním partnerům a přátelům naší společnosti na konci roku originální kalendář Servind. Pro rok 2025 jsme si opět připravili speciální téma svého kalendáře. Po filmových kultovkách, devadesátkových skvostech a nespoutaných supersportech přichází Nahoře bez! Focení probíhalo jako tradičně v prostorách a v areálu naší společnosti, ale letos k tomu přibyl i areál přilehlého nákupního střediska POP Prague Airport, ze kterého byl pořízeny nádherné snímky, které dokresluje majestátní sídlo Servindu.

V tomto článku najdete:

  1. Škoda Felicia 1960
  2. Volkswagen Golf I Cabriolet 1989
  3. Jaguar C-Type 1951
  4. Ford Mustang Convertible 1966
  5. Mercedes-Benz 350 SL 1975
  6. Morgan Plus 4 2018
  7. Porsche 356 Cabrio 1965 a Porsche 356 Speedster 1958

„Příznivci kabrioletů a roadsterů své jízdy beze střechy ve své hantýrce nazývají nahoře bez. To se stalo inspirací koncepce kalendáře pro rok 2025. Vše začalo asi tím nejtěžším, co provází vznik každého našeho kalendáře s automobilovou tématikou. Natipování kultovních aut, které zapózují fotografovi Martinu Zemanovi z datelier.cz. Přes skupiny nadšenců a vyznavačů jízdy beze střechy jsme na sociálních sítích a u zákazníků začali hledat auta jako jsou Ford Mustang, Porsche 356 Cabrio, Mercedes SL nebo původní Škodu Felicii. Vidíte, že naše ambice nebyly vůbec skromné. Následovaly vyloženě desítky zpráv přes Messenger, WhatsApp, mnoho telefonátů a třeba cesta za majiteli na klubové setkání vozů Porsche 356 do Kutné Hory. Focení se uskutečnilo za nádherného letního počasí již tradičně v areálu sídla společnosti a v jeho přilehlém okolí v Tuchoměřicích. Moc si vážíme nadšení majitelů focených vozů, kteří nám své miláčky zapůjčili a věnovali svůj volný čas jejich dovezení a asistenci s jejich focením.“, říká Tomáš Cafourek, vedoucí marketingu a produktového managementu Servind.

 

„Musím přiznat, že jsem byl letošním focením naprosto ohromen. A nebylo to jen tím, že se nám pod jednou střechou sešlo 1 149 koní za několik milionů korun. Ale především nezištnou ochotou všech vlastníků zapůjčených automobilů, kteří jsou zkrátka obrovští srdcaři, kteří toto focení brali jako zúročení své láskyplné péče o tyto krasavce. Během opravdu prosluněné srpnové soboty jsme od časných ranních hodin mohli naživo vidět kultovní Ford Mustang z roku 1966, modernější Morgan Puls 4, legendární Škodu Felicii a „dvojčata“ Porscho 356 Cabrio a Speedster. Jedním slovem fantazie. Věřím, že i letos bude mít náš originální kalendář úspěch a bude všechny naše přátele a obchodní partnery provázet celým rokem 2025.“, dodává Tomáš Cafourek.

Škoda Felicie

Škoda Felicia

Rok výroby: 1960
Motor: 1,2 l
Výkon: 50 k
Poděkování za zapůjčení: Jan Vaněček
Hrdý majitel jel před lety původně do Prahy do dealerství značky Renault a odvezl si z něj tuto nádhernou Felicii. Ikonický kabriolet byl posledním sériově vyráběným otevřeným vozem domácí automobilky. Felicia zaznamenala výrazné obchodní úspěchy na náročných evropských i zámořských trzích. V tuzemsku však patřila k chronicky nedostatkovému zboží, protože tehdejší stát nutně potřeboval valuty, které inkasoval za její vývoz do zahraničí.

Volkswagen Golf I Cabriolet

Volkswagen Golf I Cabriolet

Rok výroby: 1989
Motor: 1,8 l
Výkon: 93 k
Poděkování za zapůjčení: Jiří Kulhan
Majitel si svůj kabriolet hýčká již řadu let. Ikonický model Golf, který v roce 2024 oslavil své 50leté jubileum, se stal etalonem své třídy. Kromě běžných rodinných vozů nabízel i speciality jako sportovně laděné GTI, anebo právě atraktivní verzi Cabriolet. Finální montáž nebyla prováděna Volkswagenem, ale byla svěřena karosárně Karmann v Osnabrücku. Díky bezpečnostnímu oblouku ho jeho majitelé láskyplně přezdívali „košík na jahody“. Zajímavé je, že průběžně modernizovaná první generace kabrioletu se prodávala souběžně i s druhou generací Golfa, od které otevřený vůz odvozen nebyl.

Jaguar C-Type

Jaguar C-Type

Rok výroby: 1951
Motor: 3,4 l
Výkon: 300 k
Poděkování za zapůjčení: Jan Čížek
Divoká šelma je i ve svém věku stále v pohybu. Za zmínku stojí účast v Le Mans Classic, dále C-Type zvítězil v Royal Automobile Club Woodcote Trophy 2017, v roce 2024 pak třeba absolvoval seriál Grand Prix historických vozidel. Při závodech v Le Mans mu v roce 2018 byla naměřena maximální rychlost 261 km/hod. Pokochejte se, než se dá opět do pohybu, pohledem na něj společně s námi.

Ford Mustang

Ford Mustang Convertible

Rok výroby: 1966
Motor: 4,7 l V8
Výkon: 200 k
Poděkování za zapůjčení: Martin Hubáček, KAJKA CARS s.r.o.
Mustang se stal zakladatelem nové třídy vozidel – tzv. pony car, kompaktních výkonných kupé s dlouhou přední kapotou a krátkou zádí. Fotografovaný exemplář získal současný majitel ze slunné Kalifornie, ačkoliv jeho první majitel pocházel z Phoenixu ve státě Arizona. V roce 2016 prošel kompletní renovací. Jedinečné je osazení vozu manuální
převodovou skříní. Krasavec pózující na fotce obdržel řadu trofejí na prestižních výstavách v USA.

Mercedes-Benz 350 SL

Mercedes-Benz 350 SL

Rok výroby: 1975
Motor: 3,5 l
Výkon: 200 k
Poděkování za zapůjčení: Jaroslav Otava
Modelová řada 107 se vyráběla od roku 1971 po dobu téměř 18 let a sklízela u zákazníků nevídaný úspěch. O tom svědčí celkem vyrobených 237 287 kusů. Námi fotografovaný exemplář 350 SL byl osazen osmiválcem V8, se kterým je schopen dosáhnout rychlosti přes 210 km/hod. Právě tato generace SL byla tou první, ve kterých Mercedes osmiválce použil. Pro chladné a zimní dny je možno na vůz nainstalovat pevnou střechu (hardtop), která skvěle padne k jeho elegantním liniím.

Morgan Plus 4

Morgan Plus 4

Rok výroby: 2018
Motor: 2,0 l
Výkon: 156 k
Poděkování za zapůjčení: Jaroslav Otava
Morgan možná vypadá jako klasický vůz britských gentlemanů z 50. let. Pod elegantní dobovou vizáží však ukrývá aktuální moderní technologie, díky kterým ve spojení s manuální převodovkou a lehkou konstrukcí prožene nejeden současný sporťák.

Porsche 356 Cabrio a Porshce 356 Speedster

Porsche 356 Cabrio

Rok výroby: 1965
Motor: 1,6 l
Výkon: 75 k
Poděkování za zapůjčení: Tomáš Rendl
Sériová výroba legendárního Porsche 356 byla zahájena v listopadu 1948, jednalo se ale ještě spíše o manufakturní výrobu. Do března 1951 bylo postaveno pouhých 40 kupé a osm kabrioletů. Na fotografování kalendáře dorazil kabriolet řady C. Tato do dokonalosti dovedená poslední řada se začala vyrábět v roce 1963, v témže roce byla na podzim představena další legenda - Porsche 911. Oba modely se vyráběly souběžně do roku 1965, kdy třistapadesátšestka musela uvolnit výrobní linky modernější devětsetjedenátce.

Porsche 356 Speedster

Rok výroby: 1958
Motor: 1,6 l
Výkon: ca 75 k
Poděkování za zapůjčení: Jan Červenka
Společně s Porsche 356 Cabrio fotografovi zapózovala také velmi zdařilá replika kultovní, a mezi fanoušky Porsche, zbožňované verze Speedster. Vůz si dovezl z Anglie známý český motoristický novinář, který byl jako šéfredaktor u založení legendárního časopisu Speed a dnes díky svým kurzům řízení z nás dělá lepší řidiče. Že auto pochází z Anglie, na tom by nebylo nic až zase tak zvláštního, ale Honza s ním po koupi dorazil do Čech po vlastní ose. Vybaven na cestu od původního majitele náhradním plynovým lankem, dvěma klíči a kombinačkami.


Kontakt: SERVIND s.r.o., Ke Kopanině 488, Tuchoměřice
Zákaznické centrum Čechy: tel.: 220 400 490, e-mail: objednavky@servind.com
Zákaznické centrum Morava: tel.: 545 544 840, e-mail: brno@servind.com

Zpět na výpis
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení