Standox kalendář nabízí potěšení také na monitoru počítače

Zpět na výpis
Novinky a zajímavosti
29. 12. 2012

„Car and Culture“ – tak zní motto nástěnného kalendáře společnosti Standox pro rok 2013, který tentokrát přináší obzvláště půvabné a povedené motivy, které rozzáří oči nejenom fanoušků historických automobilů. Pokud patříte k těm, kteří si raději poznamenávají termíny do počítače nebo notebooku, nemusíte si tuto podívanou též nechat ujít. I pro rok 2013 nabízí Standox verzi kalendáře s úchvatnými obrázky i na plochu počítače.

„Car and Culture“ – tak zní motto nástěnného kalendáře společnosti Standox pro rok 2013, který tentokrát přináší obzvláště půvabné a povedené motivy, které rozzáří oči nejenom fanoušků historických automobilů. Pokud patříte k těm, kteří si raději poznamenávají termíny do počítače nebo notebooku, nemusíte si tuto podívanou též nechat ujít. I pro rok 2013 nabízí Standox verzi kalendáře s úchvatnými obrázky i na plochu počítače.

Kalendář na plochu počítače od Standoxu je praktickou věcí. Na svém počítači s ním můžete komfortně plánovat termíny, úkoly a mnohé další. K dispozici je volně ke stažení na mezinárodních internetových stránkách www.standox.com. Funguje na operačních systémech Windows XP a Windows 7. Miniaplikace může být spouštěna přímo z plochy. Přes kompletně přepracovaný design je možné záznamy z předchozího roku přetáhnout do nové aplikace.

„Car and Culture“ v novém kalendáři Standox

„Car and Culture“ – takto nazvali koncept nového kalendáře Standox designér Lutz Menze a fotograf Dirk Krüll. Vycházejí z myšlenky, že automobily velkou měrou odrážejí módní trendy a ve svých barvách a chromových doplňcích zrcadlí duch své doby. Například americké křižníky z padesátých let devatenáctého století ztělesňují nezlomnou víru v pokrok své epochy.

Při tvorbě dvanácti obrázků kalendáře Standox se nechali Dirk Krüll a Lutz Menze inspirovat nejrůznějšími oblastmi: architekturou, hudbou a filmem, módou a reklamou, současným uměním a historickými událostmi jako třeba přistáními na měsíci na přelomu šedesátých a sedmdesátých let. V každém obrázku se objevuje něco z období, které zobrazují a ve kterém byly vyobrazené veterány nebo youngtimery vyrobeny – někdy přímo, někdy skrytě a často také s patřičnou dávkou ironie.

Tak například srpnový motiv nádherného kabrioletu Renault Floride vzdává dvojitý hold dílu malíře a fotografa Davida Hockneyho. Navazuje na jeho slavné obrazy „Swimmingpool“ z šedesátých let a spojuje ho s jeho pravděpodobně ještě známějšími fotografiemi z Polaroidu, se kterými způsobil rozruch o deset let později.

Také zářijový motiv je vzpomínkou na jednoho velkého malíře. Ukazuje vůz snů padesátých let devatenáctého století: Maserati A6G-Coupé s karoserií od milánského designérského studia Zagato – obarvenou ve stylu známého umělce Jacksona Pollocka, který se zabýval akční malbou. Pollock přišel o život při autonehodě ve svých 44 letech.

Podobné propojení lze nalézt na všech motivech nového kalendáře společnosti Standox, který svým sofistikovaným a vysoce hodnotným designem podtrhuje motto „Umění lakování.“ a prémiové postavení značky Standox. Není tak pouhým estetickým potěšením pro fanoušky historických vozů, ale i pozvánkou k rozluštění skrytého poselství dané doby. Kalendář je vytištěn v limitované edici. Není k dispozici v běžném prodeji, ale je distribuován do řad přátel a zákazníků značky Standox. Kalendáře z německého Wuppertalu jsou velmi vyhledávané a mohou se pochlubit mnohými oceněními. Díky společnosti Servind, výhradnímu dovozci lakovacích materiálů Standox do České republiky, se můžete se 2 000 kusů kalendářů setkat i u nás.

Zpět na výpis
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení